Måndag

Hela veckan framför sig. Usch!

Idag är humöret lägre än lägst. VIll verkligen bara ligga på soffan och tycka synd om mig. Var uppe tidigt idag, kom sedan hem igen och sov. Nu är jag hungrig men borde inte äta för mycket eftersom jag ska äta lunch innan jobbet. Hmm...
Känner mig blek som ett lakan, håret är platt, livlöst och kort! Inget är bra med andra ord.

Får nog ta något litet att äta, kanske ett par Finn Crisp. Såå goda!

Återkommer med något i magen... Eller möjligtvis senare beroende på tiden...

Kommentarer:
Postat av: Karro på Glamourbloggen

Oj vad jag kände igen mig i detta inlägg! Precis så känner jag också idag! Det hade kunnat vara jag som skrivet exakt de där orden i min blogg. Jag tänkte göra det men ångrade mig.

Postat av: Emmaria

Jaså vad konstigt! Skönt att man inte är ensam om detta... Får hoppas att vi båda känner oss bättre imorgon! Jag lever på hoppet :-)

2005-10-24 @ 15:42:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits