Emmy awards

Bläddradebland bilderna från Emmy Awards. Här är några klänningar som jag fastanade för.

18534-948

Faith Hill har en söt klänning med rosett i midjan. Delta Godrem har en fin spetsig klänning. Minns inte vad kvinnan på den högra bilden heter, och helt ärligt är väl hon sådär... Men hennes klänning är söt och det var den jag fastande för!
18534-949

Lindsay var snygg och dramatisk, hon kan det där den tjejen. (Ser hon inte smalare ut igen förresten?)
Kelly Rowland hade en enkel klänning på sig men bar upp den fint. Emmy Rossum har en söt vit klänning med vid kjol.
Hilary såg söt ut, klänningen vet jag itne riktigt vad jag tyckte om egentligen, men hon är söt i det mesta!

bidler från Gettyimages

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits