back to base

Så var jag hemma igen.
Blev en väldigt trevlig kväll! MÅnga ansikten om jag inte sett på länge, några från oväntade håll.
Visst är det kul med fester då du träffar folk som du inte visste "hörde" till den umgängeskretsen. Sånt tycker jag om!
Väldigt trevligt, men det var kanske inte en håll-i-gång kväll.

Middagen var god, trots att det tog ett ta innan den nådde oss. (Service var inte bra!) Sällskapet gillade jag. Ganska intressant hur olika relationer man kan ha till varandra. Middagen var för en av mina äldsta vänner som fyllt år, de övriga var kompisar till henne fårn olika sammanhang.
Det som jag blir förvånad över är att hon och jag är de som har mest inside till varandras liv och gör mest grejer ihop! Vissa var lite off vilket jag tyckte var synd men jag försökte. Fast mitt sätt kanske inte alltid går hem hos dem! Nåväl trelvigt var det!

Sedan festen då. Massa skojiga människor. VÄntade och oväntade ansikten. TÄnk vad vissa människor inte förändras... Som om man såg dem igår! På gott och ont...
Har fått inside-information på flera håll, trevligt men märkligt också.
Insåg en sak men den får jag reda ut imorgon för idag skulle det bli alldeles för flummigt!

Drack vin till maten och ett glas på festen, skönt för det kommer inte ge mig några men imorgon!

Kan inte låta bli att tänka på att X var med mig hemma då jag kom hem från party förra helgen. Vad mycket mysigare det är att komma hem med någon!
Jag tänker ju inte höra av mig den här gången, men lite kliar det allt i fingrarna. Men det är Big NO-NO till messande en fredagsnatt efter lite vin i kroppen! Så det blir det inget av. Fast jag vill ju inte egentligen för det skulle bara förstöra... Vad som inte är något, men det är väl bättre att ligga på noll än att lägga sig på minus?!

Nej nu börjar jag svamla ordentligt och jag kan itne ens skylla på något.
Eller jo, trötthet! Har jobbat i en hel vecka och var hemma snabbt innan en lång kväll började. Jag får vara trött och svamlig!

Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: elizabeth sahlén

kul med vardaglig dagbok!!

hälsningar lisa

Postat av: Emmaria

Tack..

2005-12-10 @ 13:32:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits