end of an era

Sista avsnittet av The Hills har visats i USA. Har inte sett hela, men lyckades finna sista klippet på nätet. Det skulle vara liste speciellt läste jag.. De ville väl fånga kritik och funderingar och mest bara visa att allt inte är som man tror... Fast det tror jag de flesta som följt dem så länge redan förstått! Säsongen med Kristin har jag hållit mig undan, men innan var jag ett STORT fan av the Hills. Tänkte se sista avsnittet när det blir tillängligt någonstans. The aftershow har jag sett iallafall. Skrämmande när man ser Heidis fruktansvärda förändring!

the Crew.

Lauren med Liz Gateley, en av the masterminds bakom serien.

Lauren! I vrålfin klänning!

Kristin i snygg klänning.

Whitney kör ofta på färg, så även här!

Lo är mycket, men kanske inte modeoraklet bland gänget. Fast jag gillar henne skarpt ändå!

bilder från mtv.com


Kommentarer:
Postat av: Anonym

tack för din fina kommentar, såna som du gör det xtra roligt att blogga! kram

Postat av: Linnéa

Åh älskar alla dessa klänningar!!

2011-01-02 @ 21:24:57
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits