Glamourama

Igår var det då premiär för Glamourama. Svensk serie, filmad för nätet, om de tre bloggande (med mera) tjejerna Anna, Petra och Michaela. Jag har följt deras bloggar från start, tror nästan jag började före iallafall Petra och Michaela.. De var underhållande och bjöd på sig själva med lite skämskudde framme. Fasiken, jag gillar det! Att Michaela var narrator hade jag anat sedan innan, Anna är väl som jag trodde (såg ju henne i Lyxfällan) och Petra, henne blir jag himla impad av. Den tjejen gör bort sig, enormt mycket, kan bjuda på det samtidigt som hon känns seriös i sin yrkesroll. Räkna med mig som följare av det här! Och förresten tycker jag de borde ta det som en komplimang att det uppfattas som en svensk variant av The City. De skiljer sig självklart åt, men det känns ändå som att det är så nära vi kan komma och det är inte illa.


bild stureplan.se


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits