tisdag

Vaknade av ett ryck idag. Det ringde på dörren för de ska dra elledningar i min garderob. Känner mig alldeles snurrig.. Vet inte om det var pga väckningen eller något annat. Hoppas iallafall kunna åka in till jobbet lite tidigare så jag slipper sitta här och lyssna på borrandet. Då börjar jag mycket hellre jobba tidigare med den positiva effekten att jag kan gå hem lite tidigare :) *hoppas*
Ser ut som kom och hjälp mig här nu. Bor i en etta så hela köket är numera min garderob och lite annat halkrafs finns i det stora rummet.. Gah! En fördel är att jag kan få möjlighet att rensa bland de kläder som hänger. Få lite ordning på hur de hänger, byxor/kjolar/klänningar/skjortor/blusar typ.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits