en lista

Lånade en lista av anina.

Lyssnar på just nu: Inget..
Favoritcafé: Condeco och Espresso House, jag gillar det stilrena, myskafe i Vasastan är itne min grej längre...
Favoritplagg i garderoben just nu: Har ju varit sjuk i en vecka, men koftor ligger alltid bra till!
Favoritskor just nu: Mina rosa converse! Tog ett tag, men jag gillar dem verkligen :)
Längd: 160 cm
Ögonfärg: Blågrå med stora svart pupiller, verkligen!
Byter gärna garderob med: Olivia Palermo
Vanligaste färgen på mina kläder: Basfärger som svart och vitt, men mycket rosa!
Jag doftar: Förhoppningsvis gott
Min yngsta kusin heter: Mimmi och är äldre än mig! 
Byxa eller kjol? Både och! Beroende på tillfälle och humör.
Så många skor har jag: En hel del, var ett tag sedan jag räknade...
Senast utlästa bok: Someone Special av Sheila O'Flanagan
Mitt rum kan beskrivas som: Trivsam
Mig själv med tre ord: Åh, jobbigt... PASS.
Vilken är din favoritrestaurang? Har ingen särskild, brukar gilla Böf og Ost i Köpenhamn.
När badade du i en pool senast? Minns jag inte, håller mig undan pooler.
Hur många barn vill du ha? 1-2
Vad har du för TV-kanaler? En hel del, bara vanliga kanaler dock
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, jag är höjdrädd!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland/Spanien vilket som nu är längst bort.
Har du en egen trädgård? Nej, men på landet och hos mina föräldrar finns ju att tillgå!
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ehh, gillade Bamse när jag var mindre. 
Badkar eller duschkabin? Jag har varken eller, men skulle vilja ha badkar!
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? En kompis, någon pasta..
Är du bra på matlagning? Skulle jag väl inte säga, bakar hellre!
Klarar du att tanka själv? Ja, fast jag gillar det inte och glömmer oftast vad jag ska tanka...
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope, tack och lov! Eller i kampanjen men det räknas inte..
Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar, glasögon, solglasögon, nagellack, läppglans, Rosebud, rouge, ögondroppar, plåster, tuggummi mm = alldeles för mycket!

Kommentarer:
Postat av: Nina

Samma här med mina converse =) somsagt nu gillar jag dem VERKLIGEN!



Ha en toppenbra helg.

Postat av: Emmaria

Precis som jag då :) skönt att inte vara ensam om att känna sig lite tveksam först!

Har haft en härlig helg!

2009-09-06 @ 23:14:35
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits