onsdag

Shit vad kallt det var ute idag! Jag frös hur mycket som helst när jag var hos doktorn. Kändes nästan pinsamt när jag gick till min läkare idag, fjärde gången på typ fem veckor. Hade en infektion men jag ska avvakta lite innan jag äter antibiotika. Blev lite nervös när jag parkerade bilen för när jag stod vid parkeringsautomaten kom två parkeringsvakter men de hade sett mig som tur var! En riktig lättnad måste jag erkänna.

Var så himla sugen på tomatsoppa igår men orkade inte fixa något, idag var jag ju ute så då köpte jag tomatsoppa. Provade Campbells eller vad den heter, men den fick underkänt!

Nu ser jag på The city.


Kommentarer:
Postat av: Nina

Jag köpte keldas tomatsoppa (står i kyldisken) o den är en ny favorit hos mig :)

Postat av: Emmaria

Tack för tipset, får jag testa nästa gång :)

2009-11-04 @ 16:52:24
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits