tisdag

Dagen kunde vara bättre. Redan låg och så det där smatalet, usch. Nu har jag iallafall fått min spruta och jag hoppas den kommer hjälpa mig mot min allergi. Köpte lite godsaker förut när jag hade varit på läkarmottagningen. Jordgubbar och ananas! Mumsigt. Läste förresten om det där med fruktos och att det gjorde en tjock. Men jisses, lagom dos äv äl bäst av det mesta. Och i godis finns ju en massa annat, utöver socker, som inte känns så himla nyttigt. Äh, snacka om att göra en höna av en fjäder.

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Ja jag haller med och man ska lyssna pa allt som sags och skrivs kan man ju inte ata nagonting till slut.

Postat av: Emmaria

Nej precis. Det finns alltid någon forskare som har något dåligt att säga om saker..

2009-05-06 @ 21:12:28
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits