rör inte!

Oh, blir alldeles nervös när jag läser om knäppgöken som klippt tjejer i håret på stan och bussar i Göteborg. Speciellt som bussen och området är nära mitt hem!! Usch vad obehagligt, rör inte mitt hår!!! Känns skönt att jag är hos mina föräldrar/kör bil (istället för kollektivtrafik) den här veckan.
Det påminner om en sak som hände för några år sedan, satt på spårvagnen, en gammal vagn, och då börjar en man bakom pilla på mitt hår! Creepy.

Hände jämnt när jag var utomlands som liten att folk tog i mitt hår, det är tydligen så fascinerande med ljust hår.. En gång var jag och mamma i en butik i Italien när en av säljarna ställer sig och flätar mitt hår. Ehh, fast hon var snäll så det var okej den gången, men ändå!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits