lördag

Blå himmel och sol även idag. Jag kan leva med det här :) Dessvärre mår jag sådär idag. Pollen blandat med lite feber och en himlans vagel i ögat dessutom. Nej idag är en ynk-dag. Var ett tag sedan så jag får väl vänta ut den...
Igår körde jag mina föräldrar till flyget, de befinner sig nu i Barcelona. Låter härligt! Snart har de varit gifta i 35 år. Galet länge, inte för att jag klagar såklart! Min far- och morföräldrar har varit gifta i mer än guldbröllop. Så ska det vara. Och någon undrar varför jag har höga krav på min (blivande!?!) prins?!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Låter inte alls roligt, hoppas du kanske kan sitta på balkongen och bli bättre istället för sängen.

Postat av: Anonym

Ja, tack o lov kan jag njuta ute trots allt :)

2009-05-04 @ 23:08:21
Postat av: Emmaria

Det där var jag :)

2009-05-04 @ 23:57:38
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits