bus bus bus

Vilken härlig kväll jag hade igår! Filip var i toppform. Det busades, pussades, kittlades, slickades (mest Filip ;)), lektes, trampades och gungades. Sånt där som kallas kvalitetstid. Han är så fantastisk på alla sätt och vis. Och jag är helt objektiv såklart! När jag skulle lyfta upp honom ur gungen (den är lite meckig) så säger han "Emma du klarar det!". Så gulligt.

En vän sa en gång att min familj är som en italiensk familj, jag tyckte det lät mysigt speciellt eftersom Italien hör till favoritländerna. I helgen läste jag en bok om en italiensk familj och huvudkaraktärens beskrivning kändes verkligen träffande. Vi är alla en del av varandra och vi ställer upp när det behövs! Jag är verkligen familjekär.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits