söndagen

Spenderade hela dagen hos min bror. Busade, läste sagor och lekte i en grushög. Ja det var några av aktiviteterna som bjöds. Känns som det var länge sedan jag umgicks med min bror och det är alltid lika härligt att vara hos dem i deras hus. Blir ju på ett annat sätt när det bara är jag framför att mamma och pappa är med också. Lite av varje är ju alltid bästa mixen. Älskade brorsonen lämnade ett märke idag, han nöp mig lite. Fast han var mest söt!

Imorgon ska jag till jobbet. Skönt med lite annat än skola att tänka på. Fredagen är fortfarande med mig lite, men försöker trycka undan det... I veckan är det två redovisningar som ska klaras av. En av dem kommer jag vara supernervös över! Är nästan det redan... Fast en del som ska klaras av tills dess också.

Whitney i kavaj, ankellånga byxor och flats. Så snyggt och precis som jag ser (vill se) mig klädd i vår!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits