måndag

Idag gjorde jag mig i ordning på rekordkort tid. Snoozade lite för länge nämligen... Suck. Fördelen med att jobba timmar är iallafall att den kvart jag kom sent jobbade jag efter så tidsmässigt blev det samma.
Dagen var bra, känner mig aningens trött bara. Ska äta något nu och sedan beta av lite skolarbete. Måste göra en rårapport tills på torsdag. Den känns som prio ett just nu.

Grått ute idag, men ingen snö och flera plusgrader. Baby-steps åt rätt håll! Aningens störande är dock att tv:n inte fungerar! "Teknikerna jobbar på det" Yeah right.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300 (770poäng) plus 500 som extra bonus för ALLA som kommer över 950 poäng innan sista april!) Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen om att få ett extra presentkort på 500!

2009-03-16 @ 16:36:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits