a dose of sunshine

Dagens redovisning gick bra, även feedbacken från föreläsaren. Lite trist att jag inte kommer ha honom något mer nu, han har varit väldigt bra. Rolig, kunnig och skön på något vis. Det är inte alla föreläsare ska ni veta. Sedan jag kom hem har jag suttit ett par timmar i solen samtidigt som jag pluggat. Nu ska jag renskriva min text och sedan påbörja en annan uppgift som ska lämnas in imorgon. Är typ på börjad från ett annat arbete, men den ska trots allt göras.
Skola, skola, skola. Ja det är vad som tar allt fokus nu.


Lite solsken och det mesta känns lättare!

Kommentarer:
Postat av: Elina

Heej :)

Jag undrar vart du hittar alla dessa fin fina bilder? Kram Elina

2009-03-18 @ 17:27:30
Postat av: Emmaria

Hej.

Den här är från thesartorialist. Tyvärr minns jag sällan, sparar dem i en mapp och sedan när jag använder dem har jag glömt vilken sida jag fann dem på tyvärr. Sök efter streetstyle om du gillar den här stilen. Annars är det bara att google kändisskvaller ed. lycka till.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits