torsdag

Det är torsdag men känns som fredag i min kropp. Gillar sådana gånger eftersom jag får en extra dag känns det som. Idag är det slappardag, inget särskilt planerat och det känns härligt! Bara att veta att jag inte ska jobba ikväll ger extra lugn till dagen. Ute är det sol och strax tänkte jag bege mig ut. Kanske tar jag mig neråt stan eller så blir det en sväng i kvarteren. Får se.
Åh vad jag älskar känslan i kroppen dagen efter tenta när det inte finns några skolböcker som söker uppmärksamhet!

Kommentarer:
Postat av: jenny

vad roligt att de har satt ett klistermärke för applemärket. när de har dell-datorer gör de inte de så.

Postat av: Emmaria

Inte tänkt på men de har väl ingen deal med Apple och vill inte produktplacera dem helt enkelt. I USA är de ju riktigt kinkiga med produktplacering..

2009-01-15 @ 18:02:34
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits