4 saker

Den här hittade jag hos Anna. I brist på annat...

4 av mina favoritprogram:
Gossip Girl
Bones
Brothers & Sisters
Lipstick Jungle (Svårt för en serie-junkie som jag...)

4 saker jag gjorde i går:
Körde bil
Var i skolan på kursintro
Besökte två olika bibliotek i två olika städer
Ljusbehandling på SU

4 saker jag ser fram emot:
Att fixa examen i ekonomi inr mot marknadsföring
Få drömjobbet eller ett drömjobb snarare
Att min hud återgår till så som den ska vara!!!
Ett friskt år för mig och mina nära! (någon gång måste det ju ske!)

4 favoritrestauranger:
Äter så sällan på restaurang... Så det här blir en ganska missvisande lista:
Etc Grande
Sushi - anywhere
Hereford Beefstouw
Böf & Ost (Köpenhamn) 

4 saker på min önskelista:
Sammanfattar det såhär: Ett friskt, kärleksfyllt och upplvelserikt liv!

4 personer jag utmanar

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits