torsdag

Klippning!! Tjiho. Ska bli skönt men jag känner inte alls för att sitta i klipp-stolen. Är det någon gång man känner sig glämig så är det i den fula kåpan med ljuset och blött hår med klämmor hitan och ditan... Tack o lov för smink!!
I övrigt måste jag verkligen börja äta, har bara ätit lite rostat bröd so far. Men det vrider sig i magen då jag tänker på mat... Usch. Måste-måste men pallar knappt.. Vilken pärs den här sabla sjukan är. Inget virus att leka med inte.

Nej, nu ska jag försöka pigga till mig inför klippningen. Se om jag hittar någon bild som kan förklara vad jag vill för idag lär mina kassa förklaringar vara på gränsen till omöjliga att förstå!

Hoppas jag inte känner som SJP efter min klippning :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits