lördag

Vad dåligt jag bloggat den här veckan! Sämre än sämst, men jag har ju haft ganska giltligt skäl tycker jag!
Idag har jag varit nere på landet och hämtat en grej, sedan in i Kungmässan för lite ärenden. En viss mamma fyller nämligen år imorgon :) När jag var i affärerna kände jag att jag blev tröttare och tröttare. Hemma sedan kom det bara pang och jag blev så ledsen för en superfånig grej! Typiskt mig när jag inte mår bra. Det trista i hela grejen är att jag var ju inte tipptopp innan jag fick den här vinter-usch-sjukan och det kommer liksom tillbaka nu, som om det bara var på paus... BORING! Tycker lite synd om mig själv ikväll. Det får man göra ibland, men det får inte bli någon vana :)
Köpte iallafall en superfin blå klänning på Zara. Med volanger! I lite rak modell och aningen 20-talskänsla. Blir perfekt på fest längre fram i mars.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits