känner obehag...

Föreläsningen jag var på var bra, inte så djup och inte så mycket nytt men det var kul att gå. För att vara lite ytlig (vilket ju jag får vara här...) så är det bra mycket mer fägring på skolan här i stan framför den jag går på... Får man ens säga så?! Känner mig lite låg såhär på kvällen. Och så kliar det, både i huden och förut även i halsen.. Inge kul då jag är nötallergiker och då får kli i halsen=känner igen känslan.. Nåväl, bättre nu, ska ta en tablett innan jag ska sova!
Imorgon blir det jobb på förmiddagen och sedan pluggande tror jag.

Just det ja, köpte ett fint armband förut. Från H&M Trend. Läder, lite flätat och riktigt fint. Så tar jag bort lappen och det är alldeles för stort! Så trist :( Ska se om  jag kan klippa och göra ett till hål, men det är lite segt att inte bara kunna köpa ett armband bara sådär. Tro mig, jag vet att det är ett "angenämt" problem... Fast inte alltid kul för det!

Godnatt!

Förresten, varför har de inte lagt upp senaste The City?! Grr.. After-showen är ju upplagd!

UPPDATE: Nu var det där! 23.56

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits