helgen..

Helgen började rätt kasst igår, men kvällen vägde upp det hela och jag vaknade med mer energi idag. Familjedag i positiv anda var vad som behövdes. Imorgon blir det jobb på förmiddagen. Bara en föreläsning vilket innebär att jag måste ha en massa disciplin och plugga ändå. Ska skriva på ett grupparbete och måste skissa på uppsatsen. Känner mig aningens stressad över det så ska fokusera på den först, tror inte jag kan komma igång med det andra om inte uppsatsen är mer klar i mina tankar.
Nu, dags att sova! Godnatt.

Kommentarer:
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits