ett tips

Vet inte hur det är med er men jag är ganska puffig kring ögonen på morgonen, speciellt de morgnar då jag sovit dåligt/går upp tidigt. Förr använde jag en ögongel med gurka som vänner till mina föräldrar köpt i England. Så tog den slut och tillgången liksom försvann. I somras letade jag med ljus och lykta efter något liknande och hittade guld!
Numera använder jag en variant från Anatomicals. Den kostar 40kr (!) via nätet och gör susen!

Det roliga är vad som står på tuben, nämligen följande:
wake up late. scream. look in the mirror. scream. look again. scream. wonder where your youthful good looks went. apply this soothing gel under the eye area. realise those looks were just hiding all along. we only want you for your body.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits