onsdag

Har fått massor gjort idag vilket känns skönt. Nu ikväll har jag just gjort julgodis, marsipan med choklad. Min favorit faktiskt, tål nämligen inte hasselnötter som egentligen varit min favorit med choklad. Konstigt att jag inte släpper taget om hasselnötter trots att jag inte tål det sedan minst 15 år.
Slog in julklapparna förut, blev fint med rött silkesband och grönglittrigt papper. Köpte silvrigt papper också, trodde jag, men det var cellofan! Snopet.
Vill egentligen bara mysa i soffan ikväll men känner mig för stressad för det! Lite deppig över att min kola inte blev bra. Fast framförallt så känns det lite extra deppigt eftersom varken farmor eller mormor kommer vara med imorgon. De är sjuka båda två och ska stanna på hemmet där de bor. Fast vi ska träffa dem en sväng på dagen iallafall!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits