söndag

Har en skön känsla i kroppen idag. Tyvärr är det lite molningt här idag, men solen lyser igenom molnen så jag kommer säkerligen få färg i ansiktet av att sittta ute och läsa. På landet är jag ute mycket mer än hemma. Sedan blir jag helt slut, frisk luft är bra men tröttande. Känner att en helt på landet är precis vad jag behövt. Min kropp har slappnat av vilket jag verkligen behövde. Idag ska jag fortsätta läsa samt skriva på uppsatsen men även fixa en sak inför imorgon. Ska på ett möte där jag vill vara lite förberedd. I fredags insåg jag att jag snart ska söka jobb och måste tänka på det i olika situationer som jag kanske tagit mer med en klackspark tidigare... Köpte en superfin väska i fredags förresten. Bild kommer. Trevlig söndag på er!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits