trött

Nu är jag trött. Trevlig kväll på jobbet och ännu trevligare sväng på stan med en kompis och hennes söta dotter. Ett leende från ett litet pyre är verkligen mycket värt! Sedan gnagde hon på mina fingrar, men jag bjöd på den! :)
Kände mig som en bandspelare på repeat idag, samma sak om och om igen. Ibland blir det hack dock och då kan det bli galet. Eller när man ska försöka snacka engelska med någon som inte riktigt behärskar språket och då försöka förklara relativt svåra saker.

Griniga jag stör/irriteras/förundras över följande:

- så störande alla är som ska försöka ha "hemligheter" i sin blogg "ett hemtligt möte..." "ett projekt jag inte kan berätta om ännu" "En resa som jag inte kan säga något om..." och så vidare. Herrejisses. Berätta eller håll det utanför bloggen. SÅ viktigt är det ju inte.

- tjat om samma saker hela hela tiden. Okej, här under faller jag själv, men det får väl kallas självinsikt!

- mer egentligen, men det här var väl det jag funderade mest på just nu...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits