softis måndag

Det går inte att känna annat än att den här måndagen har varit soft ändå. Jag har fått mycket gjort pluggmässigt, jobbat och ringt en himlans massa folk. Vissa trevligare än andra, som vanligt med andra ord! Nu är det soffan som gäller, men snart är det sängen.
Trots att rutor fortfarande inte riktigt är min grej tycker jag Lauren ser härligt soft ut. Lös skjorta, tighta jeans (med trasigt knä..) och någon slags UGG-variant med fringes. Tisdag frukost = The Hills!

Förresten, förstår itne riktigt hur Audrina kan tro att Lauren hooked-up med
Justin Bobby. En kille som rapat Lauren rakt upp i ansiktet med mera. Dessutom har det ryktats om Lauren och Kyle Howard sedan juli. Personligen tycker jag det är givet vem som bör (borde) vara mest intressant för Lauren... (Var tvungen... :))

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits