i juli...

Visar ytterligare en outfit som jag hade i datorn. Såhär såg jag ut första dagen tillbaka på jobbet efter min Italien-semester. Slängde typ bara på mig lite, var såå trött på morgonen. Den dagen insåg jag hur dålig jag faktiskt var. Låter nog konstigt, men innan verkade jag inte riktigt fatta... Mina luftrör var såå tunga. Det är en känsla som ingen utan astma kan förstå. Well, klarade det också.
Det här var en favorit, inte det snyggaste direkt, men ack så skönt! Jag använder ju nästan aldrig munkjacka på jobbet/i skolan, men här är ett undantag. Nu ska jag sola!


Kommentarer:
Postat av: Elina

Vilka snygga skor! Måste säga att jag älskar din blogg och har gjort länge. Du har grymt bra smak :)

2008-10-17 @ 19:16:28
Postat av: Emmaria

Tack vad söt du är! Jag blir jätteglad att höra det! :) Skorna är förresten från Wedins och mina absoluta favoriter. Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits