Höst-usch

Hösten visar verkligen att den finns idag. Det har varit så grått att jag blivit tvungen att tända varenda lampa hemma för att få bra ljus när jag pluggar. Det gör mig trött och seg att bara se grått, grått och grått. Nu regnar det dessutom!! Ett par rosa Hunter-stövlar hade varit perfekt för att ta på då jag ska till jobbet. Mina stövlar är tyvärr ute hos mamma och pappa... Suck. Vilken supertrist och grå måndag. Ska faktiskt göra lite snabbkaffe nu för att pigga upp mig. Är mycket sugen på lösgodis också. Kanske blir att jag köper lite sedan innan jag går till jobbet. Får se om jag kommer iväg dit tidigare eller inte. Idag lockar det inte alls att åka till kontoret. Fast jag vet att vi har mycket att göra. hoppas bara att någon rolig jobbar ikväll!

bild shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits