venezia

Söta paret Orlando och Miranda besöker Venedig. Den vackra staden i norra Italien. Själv har jag besökt Venedig ganska många gånger, senaste i somras faktiskt. Även om jag inte är lite fascinerad längre så är det väldigt vackert!
Något jag fastnade för var Mirandas jacka, himla snygg! Jag vill ha en jacka som är varm men inte tung och tjock som min Henry Lloyd jacka är...

Mirandas jacka är så himla fin! Söt modell och alldeles underbart bra. Tips på var jag hittar något liknande mottages gärna!

Kommentarer:
Postat av: emma

Titta in på Vila och Vero Moda och se. Tror min kusin som jobbar på Vera haft en likande hon köper in saker från Vila och Vero Moda. Zara eller Top Shop kanske kan ha någon likande. Eller Monki.

Postat av: Emmaria

Tack för tipsen!

2008-11-26 @ 18:40:36
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits