rosa detaljer

Just nu, typ, är det Europe Music Awards på MTV. För några år sedan följde jag spektaklet gärna, men de senaste åren har det lockat mig allt mindre. Framträdandena är inte lika roliga som innan... Kul är ofta att kolla på kändisarna som går på EMA. Den här tjejen är med i Sugababes och matchar sin blå klänning med rosa detaljer. Skärp, naglar och någon slags boots inspirerad från Doc Martens-kängor. Jag gjorde något liknande idag. Piffade till min ovanligt färglösa outfit (grått och svart) med rosa naglar, rosa nitskärp och rosa halsduk. Små detaljer som gör det...

Kul, men inget jag föredrar...

Kommentarer:
Postat av: -Zandra

Felkombinerat. Allt var hyfsat snyggt. Men rosadetaljer är alltid festligt. hehe, håller med dig!

Postat av: Emmaria

Ja, rosa detaljer är snygt, men kanske inte såhär...

2008-11-07 @ 09:30:02
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits