måndag igen...

MIn förmiddag har avrit sådär. Flängt omrking mest. Först var det sjukgymnastik, har lite problem med en fot som jag ska försöka träna upp. Missade den rätta bussen eftersom spårvagnschauffören segade sig och prioriterade att göra andra saker än att köra... Sedan tar jag en buss jag trodde var rätt, men den svängde fel och jag blev mer och mer nervös, var i sista sekunden som det var, men så stannade bussen och det visade sig vara på parallelgatan vilket innebar att jag var en minut bort. Puh!
Nu låter det som att mina fönster ska gå sönder/balkongen ska blåsa bort. Ruggigt väder. Känns skönt att vara inne några timmar innan det blir jobb.

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Stressigt värre :) Fortsatt trevlig måndag du också.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits