kall o klar

Var uppe ganska tidigt, åtminstone om man tänker på att jag är sjuk, för att åka till SU för veckans andra ljusbehandling. Extra skönt idag då jag frös ganska mycket när jag hade dragit av alla kläderna...

Idag fick jag även köra pappas nya bil! Han hämtade den i onsdags, den är både snygg (lite mörkt blågrå-aktig) och kul att köra. Turbo också! Nu har jag ju haft körkort i snart åtta år men jag är ändå glad över hur mycket mina föräldrar litat på mig när det gäller bilkörande. Jag har ALDRIG blivit nekad att låna en bil på grund  av min bilkörning eller att det varit en ny bil. Det är jag glad och stolt över, vet många andra som inte har samma situation. Förresten så gillar jag verkligen att köra bil! Radion på, härlig musik som går att sjunga med i och allra helst bra väglag. Nice!

Lyxade tll fredagen med en Chai-latte från Espresso House innan jag tog bussen utåt. Chai är gott, men en liten räcker, det blir lite för sött när man tar en stor tycker jag!

bild via google.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits