idag

Grått och trist ute idag, därför blev det mjuka och sköna kläder när jag skulle iväg till doktorn. Tror mina långa koftor och stretchjeans från H&M är den här hösten/vinterns stora favoriter. Ser inte helt pjåkigt ut och känns som att jag har myskläder på mig! När jag ska till huddoktorn brukar jag tänka på att ha på mig sådant som är lätt att ta av. Visa huden=inte täcka med kläder... Gillar min huddoktor väldigt mycket. Hon är personlig, kommer ihåg saker och verkar glad över att jag mår så mycket bättre. Det krävs inte mycket, önskar bara att fler inom sjukvården var som de jag möter på Hudkliniken. De är trevliga hela vägen, från kassan, sköterskorna och (de flesta!!) doktorer. Kvinnan i kassan reagerade på att det var länge sedan jag hade varit där! Väljer att ta det på rätt sätt!

Kappan är från H&M och jag trivs i den vissa dagar, andra känns den inte alls bra, idag var en bra dag. I övrigt är koftan Lindex, linne Lager 157, byxor H&M Divided och skor Scorett.

När jag är upp tidigt och sedan kommer hem när det fortfarande är tidigt så blir jag ofta mycket hungrigare än jag normalt är vid den tiden. Så jag gick in på ICA och köpt färsk fralla, Brämhults Smoothie och GT+Fredag. Den sistnämnda var jag inte direkt imponerad av. Tror inte jag är målgruppen faktiskt.

Vad tycker ni om min duk? Jag är ingen dukperson faktiskt men det blir så tomt utan något på bordet. Fast jag tänkte nog byta till en turkos som matchar gardiner+ matta, ljusstakar mm lite bättre!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Ja det där med läkare tror jag att vi alla håller med om, de borde inte bara ha bra betyg utan kunna ta människor också. Men självklart finns det undantag och jag är glad att du lyckats hitta någon mänsklig doktor och inte någon robot (för så känns det ibland faktiskt).

Postat av: Emmaria

Det borde absolut vara ett krav att de har socialkompetens! Får höra knasiga saker genom min svägerska som läst till läkare...

Det är faktiskt skönt att de flesta jag träffar är sympatiska, önskar bara fler var det!

2008-11-08 @ 19:23:58
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits