fredag

Uppe tidigt idag med. Ska till doktorn snart. Känner bara att det skulle vara skönt att inte vara objektet hos doktorn... Fast då försvinner ju hela poängen! Men det tar energi att berätta och ta fram den "sjuka" Emma. Okej, i det här fallet är det väl inte det jobbigaste, men ändå.
Idag ska jag träffa min härliga bror, svägerska (typ) och busa med min brorson! Det räcker för att ge en hel del energi till den här mörka fredagsmorgonen. Tror tyvärr att det är lite regnigt ute. Fast det innebär ju lite mindre kallt ute. Tittade ut genom fönstret när jag var uppe kvart i sju, då såg jag en galning som var ute och sprang! Hjälp.

Kate och Oliver Hudson, tänk jag glömmer emellanåt att de är syskon.

Kommentarer:
Postat av: Matilda

oj jag hade inte en aning om att dom var syskon!

Postat av: Emmaria

Vet att jag läst det för ett tag sedan och då blev jag förvånad faktiskt!

2008-11-07 @ 15:20:36
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits