...

Önskar det var jag som var sådär glad just nu! Tyvärr har jag svinont i mina bihålor så det är inte aktuellt... Fast nu har jag fåt pencillin iallafall så jag ska nog bli bra snart. De säger alltid samma sak när man får den sorten jag fick nu, mm, jo jag vet blir mitt standardsvar! Så helgen ska ägnas åt kurering och försöka läsa lite i marknadsföringböckerna. Fick sjukintyg också, känns skönt att ha papper på det eftersom jag jobbar också. Lite jobbigt att det inte hjälper gentemot skolan dock, alls.

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Stackare, du åker verkligen dit rätt ofta, fast i och för sig så är det ju vintermånaderna nu också. Skickar åter igen ett stort krya på dig :)

Postat av: Emmaria

Ja fy, ibland känns det verkligen så. Har kasst immunförsvar, ska försvinna när man blir äldre säger de, men jag börjar undra om de menar 60+ eller så... TAck! :)

2008-11-21 @ 11:55:52
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits