beroende

Min inställning till hur kul jobbet är påverkas mycket av de som jobbar samtidigt. Det blir man väldigt påverkad av när man har ett extra jobb där uppgifterna inte alltid är så varierade. Ikväll var det inte alls kul, främst i brist av sällskap. Usch vad taskig jag låter. Menar inte riktigt så, många är ju jättetrevliga, men kanske inte ger så väldigt mycket... Bra för min statistik iallafall! Nu vill jag bara lägga mig under täcket och se någon "ytlig" serie. Humöret är tyvärr ganska lågt just nu. Gillar inte att känna såhär, men hoppas det är bättre imorgon!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Ja vilka man jobbar med har hur stor betydelse som helst, det bestämmer otroligt mycket över en arbetsplats om man trivs eller ej. Eller om man jobbar pass sådär, minns när jag gjorde det sist i stockholm så hade jag oftast en liten klump i magen för vem jag skulle jobba med och ville alltid kolla upp det inte för att jag kunde ändra på saken men vara förberedd. Kände trist nog att jag alltid presterade bättre när jag kände mig bekväm vilket är naturligt, men samtidigt ska man inte låta någon dra ned en. Hoppas du får en god natts sömn. kram

Postat av: Hanna

Så är det för mig också! Mycket roligare att jobba/studera med dem som jag tycker om och trivs ihop med! Annars vill jag också bara ligga hemma och se på Gossip Girl och Desperate Houswives! :)

2008-11-11 @ 09:42:01
URL: http://lilyrose.webblogg.se/
Postat av: Karna

Jag älskar bilden. Den serien har verkligen den snyggaste stilen

2008-11-11 @ 17:03:43
URL: http://karnas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits