addicted!

Shit vad jag är beroende av min dator! Adaptern jag köpte funkar inte :( Imorgon måste jag hitta en som funkar två arbeten och annat som ska göras. Datorn är ett MÅSTE för mig när det kommer till skolan men även annat. Åh vad jag hoppas att jag får tag på rätt sladd. Lär väl få betala för det... It sucks!!

Dagens bästa var iallafall att busa med Filip. Han var på riktigt bushumör. Klättrade på mig, "flög" på mina knän när jag låg på golvet, pillade på mitt hår, läste Djungelboken, åt spaghetti, korv o ärtor, tittade på skidåkning, lekte med träningscykeln, kramade och pussade. Ja, och allt hann vi med på en dryg timma bara!

Hoppas stressklumpen i magen är lite mindre imorgon. Tack och lov är jag frisk och har kraft att hantera den! Älskar verkligen "efter-sjukdoms-känslan". Då jag är stark är jag mitt bästa jag! Den Emma jag alltid vill kunna vara!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits