90210

Ikväll har Veckorevyn.com visning av 90210:s premiär(dubbel)avsnitt. Lagom tills det tar serien uppehåll i USA och är inte tillbaka förrän i början av nästa år. Jag gillar den här re-make serien, fast Beverly Hills var ju Beverly Hills. Det är inte direkt samma serie, mer anpassat till den här tiden. Lite ojämn kvalitet i de elva avsnitten som gått hittills, men nu på slutet har det varit riktigt bra. Trist att jag inte kunde gå på visningen i Stockholm, men jag blev fånigt glad över att få en inbjudan!

Kommentarer:
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker det känns deprimerande tråkigt att inte kunna åka..bevvan är på min topp5 av favvoserier nånsin..hade varit kul att gå på röda mattan i min bevvantsicha och kolla in nya serien..suck

Postat av: G. Camilla

Ja det är trist när man befinner sig på fel plats vid fel tidpunkt, hade också gärna velat gå och extra kul hade det varit eftersom jag inte sett ett enda avsnitt än. Men som jag försöker tänka; man kan inte vara med på allt roligt :)

2008-11-19 @ 17:45:20
URL: http://gladyscamilla.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits