tisdag

Tisdag och det innebär kvällskurs. Idag blir det redovisning... Inte så stor grupp, men jag måste skriva lite stödord så jag inte tappar bort mig. Sedan är det diskussion som man ska delta aktivt i. Tror det här kan bli märkligt. Beror ju helt på hur den andra gruppen har tolkat uppgiften!

Sol idag också, fast lite mer moln ser det ut som. Ska åka ner till stan om en stund, ska gå till biblioteket för lite litteratur i min kurs. Vet inte riktigt vad jag ska leta efter men har en känsla att det löser sig!

Kommentarer:
Postat av: emma

Svar: Det är ingen fara, de ligger så fint på salongen.. Kan mail bilder på dem imorgon. Kan ta med mig min kamera och ta kort på dem får du se vilken du skulle vara intresserad av. DEt blir 80kr för en sån :) De är jätte fin. Tror de är väldigt smarta att använda med..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits