tidig morgon

Fick gå upp tidigt idag eftersom jag skulle till SU. Det gick bra, över förväntan kan man säga. De är så snälla och trevliga, ger mig positiv energi. Sedan jag slutade gå på Östra så tror jag den här avdelningen är helt klart bäst! Hoppas verkligen de får den cred som de förtjänar. Brukar säga till dem vad jag tycker, hoppas fler gör det.

Får nog bli en smörgås nu innan jag tar tag i plugget. Idag ska jag bli klar med en grej. Sedan blir det att fortsätta på nästa... All work and no play. Nej så ska jag inte säga, i eftermiddag/kväll blir det fika med en kompis! Väldigt trevligt. Var ett tag sedan vi fikade, har ju träffats men man snackar inte på samma sätt med massa annat folk omkring...

Nu klarnar det upp allt mer, tror det kan bli rätt skönt väder idag. Var inte så kallt när jag gick hemifrån, trodde det skulle vara mycket kallare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits