ljuvlig söndag

Fortfarande blå himmel och varmt! Underbart! GÄller att njuta för det finns risk att det inte håller i veckan...
Kom just från landet. Åkte dit efter skolan igår, spenderade natten där. Hade gärna stannat över dagen också men alla de andra skulle åka därifrån och jag ville inte vara kvar själv så då tog jag bilen och tuffade till det andra huset där jag brukar hänga. Känner mig lyckligt lottad, har tre ställen där jag känner mig som hemma!

Jag är ganska trött eftersom jag vaknade 7.21 av en, visserligen söt, men väldigt pigg kille. Han ville inte att jag skulle sova och dessutom fick jag sova på soffan inatt och han ville ju äta frukost där jag var... Jaja, han är värd de flesta uppoffringar!

Nu: ut i solen! Tänkte göra en smooothie att ta med, för äta något annat lockar mig inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits