längre variant

Var inne på H&M en sväng nyss. Såg den där blommiga toppen som vissa verkar kalla klänning, den i Balenciaga-stil. Jag gillar inte kvaliteten på den, annars kanske jag hade varit lite intresserad. Har faktiskt klämt på den i rätt storlek men dissat. Dessutom såg jag en klänning med puffig kjol, lite ballerina-stuk med blom-mönster, men den kändes lite för mycket... Kanske om inte kjolen varit så puffig! Något jag har hoppats på att hitta var långklänningsvarianten av den korta blommiga som hypats så. Tyvärr var den långa väldigt tunn i kvaliteten, vi snackar samma känsla som vitt brukar ge. Nej 498 kronor för den tyckte jag itne var prisvärt. Fast på bild såhär tycker jag den är himla fin!

Kommentarer:
Postat av: Anna

så himla vacker klänning!

Postat av: Emmaria

Ja absolut! Synd bara att den är väldigt tunn...

2008-05-26 @ 13:51:44
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits