back off

Min lugg är inne i en period som jag inte gillar.. Eller okej, det började igår! HUr kommer det sig att luggen känns grymt bra när man inte bryr sig och sen när man ska till jobbet, då går den och blir alldeles omöjlig?!?! Konstigt fenomen. Ett fint diadem hade varit en räddare, men mina små knölar bakom öronen, alltså inget utstående utan bara det ställe där didadem "sitter", är ömma. Jag är så känslig... Tönt.
Såg The Hills förut, till frukost som sig bör en tisdagsmorgon! Alltså, jag gillar Lo, men hon framställs inte som den snällaste just nu... Och Heidi är ju bara så pinsam och jobbig likadant med SPencer. GAH!!!
18534-7728
bild people.com

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kolla gärna min blogg (:


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits