worki-worki

Kvällen har spenderats på jobbet.Trevligt faktiskt, skönt att ringa ut igen! Då kan jag pressa mig själv på ett annat sätt. Fick en biobiljett för att jag var bäst i en grej, kul! It makes me happy.
Jag trivs verkligen på jobbet. Nu känner jag mig som en "gamling i gemet" eftersom det är så många nya. Inte mig emot.

Var verkligen superseg och småledsen förut idag, men så tog jag en tröjklänning soch strumpbyxor och gick till jobbet. Det gjorde susen! Dessutom har jag även fixat så jag vet vilket jobb som gäller i sommar. Det känns bra. Måste bara sätta mig med schemat, lite svårt att förutse, men man får väl chansa...

Imorgon blir det också jobb, men först blir det sovmorgon! Funderar på att gå och sola, min hud behöver det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits