strandväska

Den här väskan vore perfekt som strandväska! Lagom storlek och härligt navy-inspirerad. Rosetten blir pricken över i:et. Nu ska jag snart sova, ska kolla klart på Shark bara. Känner mig vid bra humör. Livet känns bra. Har fått några stunder av nojjighet. Fast jag brukar vinna över dem. Tankarna är starka nu! Jag tänker kämpa, jag ska stå som vinnare!!! Det garanterar jag. Skam den som ger sig.

Imorgon är det skola, mycket intressant föreläsning väntar. Ska bli kul! Segt att det är så långt bara, jag kommer vara helt slut i mina ögon efter att ha kört fram-och-tillbaka samt en tre och en halv timmars föreläsning. Men, jag hoppas mina nya glasögon kommer en dag den här veckan! *håller tummarna*
18534-7522
bild forever21.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits