på sne'

Till bröllopet jag ska på i vår vill jag fixa mitt hår. Bröllopet i höstas fick nöja sig med väldigt vanligt och lite trist hår... Antagligen har jag samma klänning, med andra skor (som jag måste köpa bara...) och då vill jag gärna piffa till med snygg frisyr. Får be någon hjälpa mig, brukar bli bäst. Tänkte försöka övertyga mina föräldrar om att de vill gå på vigseln i kyrkan, för då kan de få köra mig till mottagningen sedan! Mina föräldrar känner min kompis, vi växte upp ihop så helt otänkbart är det ju inte. Nu har jag ju inte så långt hår längre och därför funkar inte den här frisyren, ska det vara på ssnedden får det vara en knut eller så, inte hängande.
18534-7339
bild people.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits