nya serier

Imorgon, lördag 20.00, startar en ny serie på trean. Det är serien med namnet Chuck som har premiär, kanske inte världens bästa tid för bra tittarsiffror, men det hoppas man ju att de haft med i beräkningarna! Vet itne riktigt vad serien handlar om.. Det jag ser mest fram emot är avsnittet (eller var det två?!) där Rachel Bilson gör ett inhopp som gästskådespelare!

Något som jag har mer koll på är Cashmere Mafia som har premiär måndag 31/3 klockan 21.00 på samma kanal. Det som är lite trist där är att det är osäkert på om det blir fler än de sju avsnitt som redan visats... Äntligen lite nytt i serie-väg på svensk tv! Det gillar jag. Hoppas någon vill visa
Lipstick Jungle(som jag sett..) och Pushing Daisies (inte sett, ännu..) också!

Dessutom börjar förresten Big Love visas på SVT1 kl. 22.00 den 16/4! Kul, den ska bli rolig att se.
18534-7496
De fyra huvudkaraktärerna i Cashmere Mafia skålar i sann SATC-anda!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits