lika trött är jag...

Igår var jag förvånad över hur trött jag var, kan konstatera att jag är lika trött idag! Föreläsningens första del var omöjlig, jag gäspade i sjalen hela tiden.

Tycker det är så enormt oartigt att gäspa rakt ut, var man än gör. Handen för, vända sig bort eller som jag gjorde ikväll, bakom sjalen. Vad tycker ni? Är jag löjlig?!

En annan sak, skriver ni ner saker på händerna? Det gör inte jag. Fick inte det när jag var liten och har inte direkt revolterat gällande det och gjort det nu när jag kan bestämma själv.. :)

Snart ska jag lägga mig i sängen med tv:n på. Nice! Är hos föräldrarna nu eftersom jag fick låna deras bil till skolan. Väldigt schysst deal faktiskt! De är ganska bäst faktiskt mina föräldrar!

Kommentarer:
Postat av: Aidee

shit, du låter extremt pryd ^^

2008-03-12 @ 20:43:21
Postat av: Emmaria

Haha, vad gäller det har du nog rätt! Eller väluppfostrad :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits