jag blir så glad av sol!

Nu har jag suttit i en dryg timma på trappan i solen och läst del två av Stieg Larsson-triologin. Jag hade ju redan hunnit nästan 300 sidor in i boken innan jag upptäckte att jag läst i fel ordning, men nu är jag tillbaka  i tvåan alltså.
Jag blir alldeles lyrisk när jag ser dagens väder. Det blir ett bubbel av alla glada känslor i min kropp! Det roliga är att det inte ens ska vara det här vädret enligt smhi. Hur kan de inte ens ha rätt väder när det faktiskt är?!

Anyhow, kolla in den här tjejen, hon ser härligt vårig ut! Fast andra runt omkring ser ut som vinter, man undrar ju vem som är bäst klädd...

Igår hade jag en favorit-låt som inte gick vidare.
Fronda's låt. Den var så glad på något vis! Jag gillade ju både Linda och Charlottes låtar, men det hade varit kul om han hade gått till Andra chansen, gärna istället för Sibel eftersom jag inte gillar henne. Fronda var bättre än Frida förra veckan tycker jag. Jobbiga SVT tar ju bort klipp från youtube men de utslagna bidragen kan man kolla på igen på svt.se.
image7341
bild style.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits