ett sånt fläng!

Idag har jag flängt fram och tillbaka. Kört hit och dit, upp och ner, runt och runt i stan. Nu är jag hemma och ska strax iväg för melodifestivals-tittande hos en kompis. Egentligen såg jag fram emot soffan i myskläder, men det är alltid kul med sällskap! Har letat den där vårjackan jag bloggat om, men den är slut ÖVERALLT! Så om någon vill köpa en röd sådan i 34 (eller 32 om det finns) åt mig, då hade jag varit för evigt tacksam!!!

Nej, nu hoppas jag naglarna torkat, de var så fula så de fick täckas med lite cerise-rosa lack. Nu blir det skön fodral-tröjklänning från Monki, väldigt skönt men får också agera lite fint.

Min farfar är så söt, pappa köpte en telefon åt honom. Jag satte i hans sim-kort, startade den och visade lite. Men han vill själv lära sig förstå den. Han är snart 86 år!! Det tycker jag är kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits